welcome to my mya myra stories !!!

Thursday, May 24, 2012

for u my ex honey

hye my beloved blog... da lame myra xupdate blog niy... cowie ye cz terlampau bz cgt2 ngn study cmpai xsempat langsung nux update... today i want story2 with u about something niy ok... hihihi... sekejap jew kn mase berlalu walaupun dye ngn myra da xd pape kmi still kwn cmpai bile2... law di ingtkn ngn pew da dye uat at myra mmg sakit ati tp sabar jew la t satu hari tuhan balas gak... now, aku neok dye hepi cgt2... maybe da ada penganti kot... law da ada bgus la ley gak ada owg jage dye.. setiap hari aku akan aku lalui ngn persahabatan kami yang mungkin akan kekal campai bile2... bawu2 niy dye dapat result yg o.k la dr aku n tahniah ye aby... result aby xpnh kurang pnh 2... stil 3 at depan... t blaja rajin2 ley jd engineer... tu jew impian aku cz nux neok dye berjaya... tu kebahagiaan aku untuk dye... untuk neok dye hepi... walaupun hati aku xpnh hepi... k la t aku story2 ag k aku ada keje la... uat my aby MOHD ZULKHAIRI BIN ZAWAWI tahniah untuk result exam bawu2 niy... miss u aby...

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright by Nurhanisah. All rights reserved.