welcome to my mya myra stories !!!

Monday, January 16, 2012

mkn2 at kfc with my hubby

first of all,myra nux cite at korang yang ari niy maybe ari yg paling menggembirakan myra + kecik hati kot... hahaha... ada gak cam 2 an.... pelik tol but i am very excited to be out with my boyfriend went to eat near the kfc this afternoon... n thankz a lot to my honey cz belanje cyg makan at kfc td maybe sbgai ganti cyg majok cz nasi ayam yg cyg pesan suh belikan xsmpai2.... hahahahaha... one more things sejak aku jadi milik dye aku dapat ase dye take care cgt2 at aku tapi bukan niat aku nux susahkn dye but pew yg aku ley cakap aku bahagia dye ada ngn aku... aby,cyg sygkn b cgt2... thankz untuk sume yang da b bg kat cyg n b uat untuk cyg spya cyg hepi... thankz ye ucuk cyg.. cyg jnji hubungan kite untuk selama nya.... n cyg xnux kite cam dlu... cyg da byk sakitkan hati b n skg cyg nux uat yg terbaek uat b..so mane2 yg bace blog aku niy jangan jeles ye.... aku juz tulis pew yg aku ase kat ati aku niy jew... tapi ntah pew jadi at aku lah law andai dye xd kat cc aku nt mungkin aku xkn sekuat owg len yg ley hadapi sume nye kot... mnx2 la aku ngn dye berkekalan cmpai bile2.... amin....

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright by Nurhanisah. All rights reserved.