welcome to my mya myra stories !!!

Sunday, January 22, 2012

apa salahku

first of all,myra nux mnx maaf law pew yg myra tlis lam blog niy menyingung perasaan or hati sapew but myra tulis ni cz sekadar luhan hati myra jew...selama niy myra juz diam jew tapi mungkin Allah nux uji myra ngn dugaan yg berat... myra xtahu pew salah myra pd dye.... 3thun myra tgung derita niy cowg2 tapi myra hanye mampu berdiam jew myra xberani n xpndai nux marah2 owg cz myra bukan jenis yg cam 2... walau myra diam di dalam hati tapi xbermakna hati myra xsakit... hati myra cukup2 sakit dan menderita tapi hanye kesabaran yang mampu membuatkan myra jadi kuat cmpai ke tahap niy... mungkin law myra xsabar da lame myra bunuh diri jew kot demi owg yang myra cyg... kenapa Allah uji myra ngn dugaan yg berat cam niy??? pew salah myra pada dye??? xcukup ag kew pew yg da myra bg kat dye selama niy???? jahat cgt kew myra niy pada dye???? myra salah pew!!!!! myra buntu... myra salah pew pada dye... Ya Allah kuatkan la hati hambu mu ini ya Allah... aku da xmampu ag da Ya Allah... aku xmampu... hanye yang aku mahu adalah kejujuran dr dye pada segala mcg yang akan aku tertera kan di dalam blog aku ini....

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright by Nurhanisah. All rights reserved.